Modelformulier voor herroeping
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat u niet tevreden bent over de geleverde producten. Te klein, te groot, niet naar smaak of het feest is al voorbij... Er zijn meerdere redenen waardoor u een product niet wenst te houden. U heeft 14 dagen de tijd om een retouraanvraag in te dienen via de website. Dan kunt u op uw gemak de producten passen en kijken of deze aan uw wensen voldoen. Nadat u te kennen heeft gegeven dat u een artikel wenst te annuleren of gebruik wilt maken van het herroepingsrecht, heeft u vervolgens nog 14 dagen de tijd heeft om het product terug te sturen.
Kan ik mijn artikelen retour sturen?
Ja, u kunt binnen 14 dagen* na ontvangst nog uw bestelling aan ons retour sturen, mits het voldoet aan de volgende eisen:
- Het is ongedragen, zonder geur en vlekken en onbeschadigd (passen mag natuurlijk wel, net als in een normale winkel). Indien u een product beschadigd heeft, kunnen extra kosten in rekening worden gebracht.
- Indien mogelijk in originele verpakking
- De artikelen betreffen geen hygiëne artikelen, zoals lenzen of pruiken, waarvan de verzegeling na levering is verbroken.
Zijn een of meerdere artikelen beschadigd of incompleet aan u bezorgd, neem dan eerst direct contat met ons op via [email protected] of 020 262 3761
Hoe kan ik een retour aanvragen?
Bij PartyVersiering.nl doen wij hier niet moeilijk mee! Wij weten dat er niets vervelender is als het u moeilijk wordt gemaakt om iets retour te sturen. Daarom bieden wij u een gemakkelijke retourprocedure, zodat u zonder vragen het product retour kan sturen.
U kunt gemakkelijk een of meerdere producten retour melden binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling:
- Log in op uw klantenaccount en vraag een retour aan door op de link "Artikelen retour sturen" te klikken (Link naar pagina)
- Selecteer de bestelling die u binnen de afgelopen 14 dagen heeft geplaatst.
- Selecteer de artikelen die u retour wilt sturen
- Geef het aantal aan die u retour wilt sturen en de reden van retour zending.
- Print de retour bon uit, en voeg deze in het pakketje. Mocht u meerdere verschillende retouren aangevraagd hebben en in 1 pakket willen retourneren? Dat kan! Gelieve dan alle ontvangen barcodes van de retourformulieren op het pakket te plakken. Zo kunnen we de retourbehandeling versnellen.
Indien u geen gebruik wilt maken van onze retourprocedure kunt u ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (zie onderaan deze pagina), maar bent hiertoe niet verplicht.
Hoe kan ik de retour opsturen?
- Nederlandse klanten: Stuur het pakket via PostNL naar: PartyVersiering - Postbus 20190 - 8000 CD Zwolle - Nederland
- Belgische klanten: Stuur het pakket naar: JADEO France - PartyVersiering.nl, 1B Rue le Chatelier, 38090 Vaulx Milieu - Frankrijk
Retourneren via een Kiala punt of Mondial Relay is helaas niet mogelijk. Na herroeping heeft u nog 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen.
Bewaar goed het bonnetje van deze retourzending. Dit is uw verzendbewijs en dit heeft u nodig wanneer uw pakket kwijt raakt of vertraging oploopt in de post.
Waarom vragen wij een reden van retour zending?
Wij vragen aan onze klanten een reden voor de retour zendingen zodat wij kunnen zien of het een probleem aan onze kant is geweest of dat het product gewoon niet naar uw wens is. Bijvoorbeeld: als u de reden "Feest is voorbij" aangeeft, weten wij dat het niet aan het product ligt. Dat helpt ons om onze diensten aan u te blijven verbeteren. U bent echter niet verplicht om een reden door te geven als u heeft gekozen voor herroepingsrecht.
Hoe lang duurt het voordat u uw geld terug krijgt?
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Mocht het product 14 dagen na ontbinding niet ontvangen zijn, wachten we met terugboeking totdat het product in ons magazijn aangekomen is, of dat u heeft aangetoond (met bijvoorbeeld een leverbewijs) dat u het product retour heeft gestuurd. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen er voor u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Let op: Als de u een gedeelte van een bestelling terugstuurt waarover korting was verrekend, storten wij het bedrag van de betreffende producten terug naar ratio.
Wie betaalt de retourkosten?
De retourkosten zijn altijd voor uw eigen rekening.
In het geval van een fout aan onze kant (defect artikel of kwaliteitsprobleem), neem dan contact met onze klantenservice op. Wij nemen dan de retourkosten op onze rekening.
Hoeveel geld krijg ik terug?
Als u een of meerdere artikelen retour stuurt heeft u recht op uw volledige aankoopbedrag. Stuurt u alle producten uit uw bestelling retour, dan krijgt u ook de verzendkosten van de heenzending vergoed. Wanneer u slechts een deel van de bestelling retourneert, dan worden de verzendkosten voor de heenzending niet terug betaald. De extra betaalde kosten voor een Express levering worden echter niet meegenomen in de terugboeking, alleen de standaard verzendkosten worden teruggeboekt.
Kan ik een artikel ook ruilen?
Ruilen kan bij ons niet. Als een artikel niet aan je eisen voldoet of niet past kunt u het natuurlijk wel altijd terug sturen. Wij vergoeden dan het betreffende artikel en vragen u een nieuwe bestelling te plaatsen. Stuurt u de gehele bestelling terug, dan krijgt u ook de eerder betaalde verzendkosten (van ons naar u) vergoed. Echter, de retourkosten zijn voor de klant zelf.
Modelformulier voor herroeping
U kunt dit formulier gebruiken als u de overeenkomst wilt herroepen.
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)
Aan:
Voor Nederlandse klanten:
Retouren - PartyVersiering.nl
Postbus 20190
8000CD Zwolle
Nederland
Voor Belgische klanten:
JADEO France - PartyVersiering.nl
1B Rue le Chatelier
38090 Vaulx Milieu
Frankrijk
Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende
de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*
de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*
de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,
herroep/herroepen*
- Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
- [Naam consumenten(en)]
- [Adres consument(en)]
- [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.
Meer weten? Kijk ook naar onze FAQ (Veel gestelde vragen) pagina door op deze link te klikken.