1. Controleer of de artikelen onbeschadigd en onbevlekt in de originele verpakking (indien mogelijk) zitten voordat u ze opstuurt. Heeft u een probleem, klacht of opmerking over uw ontvangen product(en), neem aub eerst contact op met onze medewerkers via [email protected] en wacht nog even met het retour sturen van uw pakket totdat we uw aanvraag of klacht in behandeling hebben kunnen nemen.
2. Vanuit uw klantenaccount:
- Klik op « Retour behandelen » en vervolgens op « Mijn retour behandelen » van de desbetreffende bestelling
- Klik op « Nieuwe retouraanvraag »
- Selecteer de betreffende artikelen die u wenst retour te sturen
- Selecteer en aantal en geef reden van retour (reden niet verplicht). Bevestig
- Vanaf nu heeft u nog 14 dagen om het retour te sturen
3. Als u een terugbetaling aanvraagt, kunt u een voorafbetaald etiket downloaden. Er wordt dan een bedrag van € 5,90 voor Nederland en België in mindering gebracht op de terugbetaling. In geval van een omruilverzoek zijn de retourkosten voor uw rekening. Druk het document “Lijst met te retourneren producten” af. Voeg het bovenste gedeelte toe aan uw pakket. Plak de barcode rechtstreeks op uw pakket. Het pakket moet worden teruggestuurd via een postkantoor.
Uw retourzending moet binnen 14 dagen na het indienen van uw retourverzoek worden verzonden.
4. Uw pakket moet naar het volgende adres worden verzonden:
Voeg a.u.b uw emailadres in!Uw e-mailadres is onjuist.U dient het onderstaande vakje aan te vinken om u te abonneren op onze nieuwsbrief!Accepteer alstublieft het privacybeleid